Mavsnz06 Bana çok anlamsız geliyor. Sünnet dügünlerine davet edildiğimde dahi gitmiyorum. Çocuğu tahtla getirmeler, çocuğun yanına gelip adam oldun demeler igrenç igrenç şakalar. Dinimizin gereğini yerine getirelim yapıyorsak bir Mevlüt verelim tamamdır. Bir yandan peygamber sünnetini yerine getirip bir yandan gereksiz harcama yaparak müsriflik yapmanın dinde yeri olmadığını düşünüyorum.