TheBossMom Merhaba anneler faydasını gördüğünüz anne çayı var mı marka olarak da öneri verir misiniz 🤍
changeyourlife TheBossMom humana still tee süt artırıyor, çay değil ama bestlak damla süt artırma ile ilgili gördüğüm her posta yazıyorum tavsiye ederim çok etkili
heyymomm TheBossMom humana ve milktea çok seviliyor biz aktarcıyız milktea yı her sattığımız kişi çok faydasını gördüğünü söylüyor humana da bana doğumdan hemen sonra vermişlerdi bir hafta kullandım sadece ama baya etkiliydi
Hamzannesi TheBossMom ben e bebekten hip süt artırıcı çay aldım kimyon filanda var gazi önlemek için gayret memnunum canım .