Emerken uyuyan bebeğin gazı çıkarılmaz. Eğer keyfi yerindeyse konforlu duruyosa cikartmaniza gerek yoktur. Benim bebeğim 7 aydır emerek uyur hiç cikartmam. Zaten 5. Aydan sonra gazını kendisi çıkarıyor. Emerek uyuyrsa uyandığı zaman kendisi ciakriyor gazı olursa. Uykusundan uyandirmayin gazını çıkartmak için rahatsız olursa kendisi uyanır zaten