gzdeses Bebegim iki aylık kilo alımı az olduğu için doktor önerisiyle mamaya başladık arada da meme veriyorum.Merak ettiğim şey sürekli mama ile besleyince sütünüz zamanla kesiliyor mu
Dilanbozkurt gzdeses benim 4. Ayda. Sonra azalmaya başladı. Canım. Sürekli sağdım verdim bitmek üzere gibi. Oğlum 4,5 aylık
Okuroya gzdeses sürekli mama verirseniz sütünüz azalır. Beyne süt uyarısı gitmez. Benim tavsiyem önce emzrebildiginiz kadar emzirin daha sonra mama verin
Ebraryz gzdeses Düzenli sagarsaniz sorun olmaz ama düzenli emzirmezseniz yada sagmazsaniz yavaş yavaş kesilir
gzdeses @Dilanbozkurt anladım canım ben de arada emziriyorum arada sagiyorum iğne batması gibi şeyler oluyor göğsümde acaba süt azaldığı için mi ki ?
gzdeses @Ebraryz anladım çok teşekkür ederim ise de başlayacağım o zaman nasıl olacak bilmiyorum:( kesilmesinden korkuyorum ben de artık sagabildigim kadar sagarim işte olmadığım zamanlar
Esen_93 gzdeses bence once emzir bebeginin doymadigini dusunuyosan ustune mama icir. Ama once anne sutunu ver.