Efosunannesi1 Merhaba kızlar oğlum ayın 14de 4 aylık olacak inşallah 4 ay aşısı ateş yaparmı yaparsa ne yapmalıyımmm
Hcy Efosunannesi1 bizim 2.ay aşısında olmamıştı ateş ama 4.ay aşısında oldu. Çok değil 37,7 gibi. Bir kez calpol verdim. Biraz ılık tampon yaptım eklem yerlerine 6 saate kalmadan düşmüştü. İnşallah sizde ateş olmaz. Şimdiden geçmiş olsun 💐
etipuf Efosunannesi1 biz pazartesi olduk ateşi 37,7 ye çıktı calpol verdim geçti dün yoktu bugün yine çıktı
Eomeoni Biz dün aşı olduk sadece huysuzlandı ateşi yoktu 2. Ay da aşı sonrası yan etki olmadıysa 4. Ayda da olmaz denildi eğer ateşi çıkarsa herzaman kullandığınız ateş düşürücüden ya da calpol verebilirsin denildi