Üç çocuğum var hepside anne sütü sarılığı oldu. Nefret ediyorum bu insanlardan aaa çok sarı değil mi? Çiğdem bu çocuk sarılık galiba! Yav biliyoruz anasıyız her an burun burunayız benim göremediğimi sen mi görüceksin beş dakikada! Takmayın kafanıza bi kere düşünce sarılık kolay koşay çıkmaz doktorunuzu dinleyin siz. Bol bol emzirin çok geç atıyor kafadam gözden sarılığı üzülmeyin. geçmiş olsun