Basta ben de dikkat ediyordum, kola, soda vs içmiyordum. Kuru fasulye nohut neredeyse yemiyorum yiyeceğim zaman kimyon atıp yiyordum. Sonra baktım olacak gibi değil saldım gitti. Herhangi bir sıkıntı da olmadı şükür. Zaten sonra annenin yediklerinin direkt bebeğe geçişi ile ilgili kanıtlanmış bir çalışma olmadığını okudum😄 iyice saldım