arzuu-52 10,5 aylık emerek uyuyor keşke vazgeçirebilsem 🥴emmesini çok seviyorum apayrı bir duygu ama bu sıcaklarda hem yapışıyoruz birbirimize hem de sık uyanıyor dediğiniz gibi. Eğer ay olarak küçük ve yeni yeni alıştıysa uyutmasan önce karnını iyice doyurun emzirin yani dalmak üzereyken memenizden çekin yatırın pışpışlayın. Aşırı ağlamadığı sürece kaldırmayın ama yanında olun dokunun baktınız olmuyor kaldırın gene tam dalmadan yatırın yani hep duyduğum kaldır yatır şeklinde. Ama ben başaramadım umarım siz başarırsınız