nevruz0506 ilk 3 ay 500gr-1kg arasi almasi ideal ve sizinkisi maximum seviyede almis zaten. 3.aydan sonra kilo alimi yavaslicak ama mama verme isini doktorunuza danisin belki mamayi biraktirir. Siz her meme sonrasi mama verdikce bebek emsem de emmesem de doyucam hissini almis zamanla gogsunuzu daha az emebilir ve sutunuz cekilirse sadece mama olarak devam edersiniz. Hazir sutunuz varken az da olsa sik sik emzirin ne kdar cok emerse o kdar cok sut uretiminiz artar, tek basiniza ciplak ten tene temasla emzirin, bol su icin, hergun ilik dus alin sutunuz articaktir yine de doktor kontrolundeki olculerle mamaya devam edin edicekseniz de🌸