Kader3434 7 aylık oğlum ne verirsem bi iki kaşık alıp daha almıuo mamayla besleniyo onuda az almaya başladı 60 ml anca alıyo çokta huysuz geceleri falan uyumuyo neden böyle bilemiyorum yaşayanlar var mı
lgsya Kader3434 bızde 6 ay 10 günlük oldu oglum aynı bu durumları yasıyoruz hatta demın post actım bende dıs cıkarma donemı galıba 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
merkurkedisi_ Kader3434 kızım da 13 aylık o da az yiyor. Geceleri güzel uyurdu şimdi sabaha kadar dönüp duruyor uyumuyor. Sıcaklardan diye düşünüyorum. Dişte çıkarıyor o da etken tabi