hazallllhg Arkadaşlar kızım 4,5 aylık. Dün bi akrabam ayaklarının üstüne bastrmaya calıstı kızımı. Bu daha basamıyor mu dedi , ben şok! Oldu olacak yürüseydi diyemedim ! Daha 4,5 aylık demekle yetindim.
Deletedmom115 hazallllhg 4,5 aylık bebek ayağa kaldırınca dizinize falan basabilir. Tabii her bebek aynı değil.
Deletedmom090 hazallllhg bastırmak için çok erken. Omurgası hasar görür daha iki gün önce bi doktorun videosunu izledimmdesteksiz oturabildiği zaman bastırabilirsiniz diyor. Yapmayın bence üstelik basamaması da çok normal küçük henüz
Sarelim hazallllhg 4,5 aylık bebek ewt dık tıttugınuzda ayaklarını saglam bı sekılde basar. Bnm kızımda basıyordu. Sonucta onlarda anne oldular ve kendı bebeklerinde bılıyolatdr. Omurgasını gelince hayır zarar görmez aksine kemik yapısının saglam oldugunu gosterir kı zaten bız zorla bastırmıyoruz onlar basıyor. basamıyor olsa bacağı kıvrılır zaten
Adensu Deletedmom115 bebegim 3.5 aylik 3 ayliktan beri ayaga kaldirdigimda basip kendini yukari itiyor ama cokfazla degil saniyelik falan ama basmasi lazim tabi
Deletedmom115 Adensu Bende onu düşündüm şimdi oğlum 10,5 aylık net hatırlamıyorum ama benimde oğlum o aylarda basıyordu. Tabii illa basacak diye bir şey yok demek ki zamanı gelmemiş elbet basacak yani
Caglaa hazallllhg benmkide 4 aylk basıyor ama bu her bebek basacak anlamina gelmiyor ki. Her bebegin gelişimi ayrıdır
Nurdann benim kızimda civi gibi duruyodu maşallah mevlütte resimleri var 50 günlüktü koca insan gibi duruyodu herkez masllah diyodu kuzenimki daha buyuk hic kizim gibi yapmiyodu her bebek bir olmaz simdi basmaz 1 hafta sonra basmaya başlar bilemezsiniz.
Pelinzade Dört aylık tan beri bastırmaya çalışıyorum ayakta durmayı öğrensin diye yavaş yavaş alıştırdım şimdi beş aylığız koltuğun kenarına dikiyorum ayakta duruyor tabi azar azar basmayı öğrensin diye bir de ayakta durmayı severse erken yürür diye düşünüyorum 🤔