Yasemin4224 Merhaba anneler bebeğim biraz kilolu boynunun altı pişik olmuş tek zıbınla duruyor evde çok sıcak olduğu için bişey de giydirmiyorum pudra sürmeli miyim
Sabirsizannecik Yasemin4224 pişik kremi sürebilirsiniz dedi gittiğim doktor benim bebeğimnde kızarık duruyor pişik olmasina yakın bende sürdüm doktora sormadan bsey yapmak istemedim oda sürebilirsiniz dedi
Aselinannesi0655 Pudra kullanımı zararlı canım gözenekleri tıkadığı için. Bizim dr aynı her gün duşa sokup kurulayıp krem sürüyorum
Aygnnezgii Hametan mavi merhem hem içerik olarak temiz hemde çok etkili bir merhem heryerine surebiliyorsunuz öneririm