Babysharkkdutdut çok geçmiş olsun öncelikle… benim 3 tanıdığımda var, biri genç bir kız koyun gözü var demişti, diğeri de görümcemin kayınpederi onda da kadavradan alınan göz. Diğerinde protez göz, Gayet normal duruyor tabii o gözlerle görmüyorlar. Dikkatli bakılınca anlaşıyorlar