Dn123 Eşimin haftaya dogum gunu. Bir pasta alacağım. Kizima zibin aldim üzerinde baskili dogum gunu ile ilgili birseyler yazıyor. Birde huwaie akilli saat aldim siz olsanız beğenir misiniz 😄
SeverusSnape Dn123 beğenirim tabii ki. Erkekler özellikle teknolojik aletlere çok düşkün oluyorlar. Akıllı saati de sevecektir bence. Nice yaşları olsun sizlerle birlikte.😊
Dn123 blue90 kendimde akilli bileklik var ucuz ama işimi görüyor benim için 8nemli 8lan adım sayması ve kalori sayması ama aldığım saatin daha fazla özelliği var tabi. Eger sende benim gibi adım icin falan istiyorsan xiaomi akilli bileklik al 😀
Dn123 SeverusSnape insallah çok teşekkür ederim . Benim klasigimdir tanıdığım günden beri her dogum gününde kol saati alirim ama almadığım çeşit bir model yok bu sefer farklı olsun istedim 😄
saripasaninannesi Dn123 gayet iyi bence. Begenilmez olurmu asiri pahali bisey alsanda sizin ekonominizi etkiler gerek yok bence bu ideal