biranne123 Verem aşısından 2 ay sonra bebeğim 4 aylıkken aşının oldugu yer baya kızardı ve sert bir şişlik var orada. Bu normal mi siz de yaşadınız mı
biranne123 Deletedmom27337 iltihaplanıp akacak olmasına şaşırdım , kimse de bilgi vermiyo bence bunu bilmek önemli yani , cook saolun
cocomelon33 Deletedmom27337 kendisi akıp düzelecek mi sonra ? 3ay 22 günlük oğlum onunki de içten sertleşmeye başlanmış sivilce gibi
Gunsss Olması gereken olmuş korkma sivilce gibi iltihapta toplayabilir aşının tuttuğunu gösteriyor sakın sıkmaya patlatmaya çalışmayın kendisi dağılır