Genel kontroller için doktor arıyoruz. Daha önce çok çok memnun kaldığımız bir doktorumuz vardı hastaneyi değiştirince muayene ücreti 2x yaptı. Haliyle bizide aşıyor artık. Güvendiğiniz memnun kaldığınız doktorlar varsa paylaşır mısınız lütfenn özel devlet farketmez 🙃🙃