yasemin0728 Kızlar 3 ağustostan beri sma optipro mama kullanıyodum kızıma gaz sorunu olan bi bebekti sanki gazi daha da arttı gibi geldi kusma oldu ve 2 gündür kaka yapmadı mamayla alakalı olarak düşünüyorum. Sizce bebelac gold nasil bi mama
TheBaby yasemin0728 Bebelac gold nutrikonfor yada aptamil conformile geçin tercih size kalmış. İkiside gaz konusunda çok iyi. Sindirimi kolay mamalar. Ben çok rahat ettim açıkcası
Nuriyee Bence mama degistikce daha çok gaz sorunu olur. Çünkü bebeğin bagırsaklari midesi biraz da olsun alışiyor. Bende bebelac gold kullandım gazı vardı kolik bi bebekti ama hiç değiştirmedim