Giz3mm Bir annemiz vardı sanırım cinsiyet tahmini yapıyordu . Hala oluyorum inşallah 🥰🙏🙏 tedaviyle zor şartlar altında oldu . Kardeşim ve gelinimiz adına çok çok mutluyum 😍🥰🥰🥰🥰
Giz3mm Enderefeninannesi Yaaa anlar mısınız yoksa his olarak mı söylediniz :))) oy halasının prensesi diyeyim o zaman 🤣
Enderefeninannesi Giz3mm allahım ilk önce hayırlı sonra da sağlıklı evlat nasip eylesin canım atmak değil az çok ultrosandakş duruşundan anlaşılıyor
Tugcecivan 5-cocuk-annesi Benim eşimin içinden ilk çocuğumda bu oğlan dedi bak kız olursa üzülürsün emin konusma dedim ana gerçektende erkek çıktı 😁 ikinci bebeğim olacak bnmde inşallah ☺️ erkekler baynlardan daha fazla hssediyolar ne olacağını sanırım 😁
5-cocuk-annesi Giz3mm kız olmasını istiyormuş deyil demekki içinden erkek geçiyor o bende diyeyim erkek bebeginiz 👍