Metehan07 tavsancikinannisi aynı kaderi paylaşıyoruz desene. Birgün iştahı açılır mı herşeyi yermi diye dört gözle bekliyorum. Böyle zayıf olmasına da çok üzülüyorum ama sağlığı yerinde çok şükür diyorum