Mervedefnebelinay ikea antilop kullanıyorum çok memnunum, temizliği olsun sağlamlığı olsun harika. Ve taşıması çok kolay, benim için önemliydi. Balkonda oturuyoruz yazın hop balkona alıyorum, kayınvalideme inicez diyelim hemen aşağı indiriyorum, söküp annemlere götürüyorum. Çok uzattım herşeyiyle memnunum tavsiye ederim😅🌸