mutluluk12 Kbrozmn Sma optipro doğduğundan beridir dogru düzgün emziremedim sütüm yok diye hep bu mamayı kullandım ve gayette memnunum hiç değiştirme gibi bi düşüncem olmadı çünkü ne gaz ne kabizlik problemi çok şükür ki yasamadık ☺️♥️
TheBaby Kbrozmn Aptamil conformil ve bebelac nutrikonfor. Sindirimi kolay ve köpürmeyen mamalar olduğu için gazı çok rahat çıkarıyorlar