SeverusSnape merhaba.. evet sürekli korku içindeyim ve umarım rüyalarım psikolojiktir. Korunuyorum zaten. Hamile kaldığımı düşündüğüm olay o kadar zor ve imkansız ki buraya özele girmek istemediğim için anlatamıyorum. Ama bilemiyorum bu endişeler yüzünden bir de bir kaç örnekte gördüğüm için daha da ürktüm doğrusu.. enfeksiyonumda yok.. inşallah regl olacağım içindir ağrı. Ama 1 hafta öncesinde de regl kasık ağrısı yapar mı bilmiyorum çünkü yaşamadım daha önce.. inşallah hepimiz için hayırlısı olsuun🤗😟