Mom726373 Ultraslan40 ahahah ya bi test yap falan diyordum ama ben testte yaptım , şimdi kan ver oldu ahahah😂🙈🙈
Yavuzseliminannesi23 Mom726373 ay insaallah tabiki Allah bilir. ama suan bebeklerimiz kucuk ve ben suan hic hazir degilim 😂😔
dikenlerinleydisi Mom726373 sen oluyorsun yine regl ben 6 aydir olmuyorum doğumdan beri suan bile karnim kasiklarim fena agriyo kendimi avutup klimada suç buluyorum😂
Baharbek Mom726373 bende çok etkilenmezdim gününde veya 1-2 gün oynardı en fazla. Doğum yaptıktan sonra 2 ay üst üste düzenli oldum ama 3. Ay gününde olmadım gecikti hala olmadım hatta belki hala sezeryan etkisidir bilemiyorum 🙄