AA201207 Kullanıp faydasını gören var mı hanımlar? Veya başka bir önerisi olan ? Duş aldırmak haricinde
Dn123 AA201207 gülubirlik markası olanı kullandım biraz ise yaradı. Duj çok kötü isilik olmuştu sudokrem sürdüm baktim geçirmiş tavsiye ederim
Alpbeybi AA201207 gülsuyunun faydasını gördüm. Otacı marka kullanıyorum. Bebe yağı kullanıyorsanız bu sıcaklarda kullanmayın, onun yerine losyon formunda nemlendirici tercih edin. Ben mustela stelatopia kullanıyorum yüzüne ve vücuduna çok iyi geliyor.
Gamzeli AA201207 Ben cok faydasini gordum canim hemn sondurduydu kizimin isiliklerini bir de bol bol ilik dus
Okuroya Ben kullanmıştım ama gerçek gül suyu olması önemli. 1-2 güne geçiriyor düzenli kullanırsanız eğer
AA201207 Alpbeybi bebe yağı kullanmıyorum canım gözenekleri tıkar diye önerilmiyor diye biliyorum. Kullandığınız gül suyu markası neydi peki?
elmaliturtam Bende burada okudum hatta post sahibine teşekkür bile ettim haftalarca uğraştık duş merhem geçmedi gül suyu iki güne geçirdi
Alya88 AA201207 ben çok faydasını gördüm 2 güne toparladı ki çok fenaydı isilijler ama öyle markette satılan gulsularindan değil hakiki olması lazım aktarlarda falan vardir
Alinduru AA201207 ben de burada okumuştum doktorumuz da tavsiye etmişti otacı marka kullandım gerçekten çok iyi geldi 💜