3 günlük bebek annesiyim sezeryanla bebeğim oldu. Sütüm gelmiyor göğüslerim şişti ama süt yok ne yapmam lazım bebeğime mama veriyorum mamayla mecbur aç kalıyor yoksa. Emzirmek istiyorum mememi kabul ediyor ve çok güzel kavrıyor ucuda var hatta mamayı verdikten sonra direk mememi veriyorum emiyor ama boşa yara oldu acıya acıya emziriyorum kanallarım açılsın diye 3 gündür mücadele veriyorum benim gibi olan var mı acaba ne yapmam lazım