Minikkusuumm Canım ceviz için bekleyebilirsin. Keçiboynuzu unundan pankek,muhallebi yapıyordum ben.
bir bardak suya bir yemek kaşığı pirinç unu 1 yemek kaşığı da keçiboynuzu unu ekliyordum. İçine muz rendeliyordum,keçiboynuzu özü bir kaç damla. Ya da başka meyveler ekleyebilirsin. Ruşeym de çorbalara koyuyordum bıraktım onu.