NurgulE Merhabalar 19 günlük bebeğim var sağlık ocağından kan aldılar ve tsh değeri biraz yüksek çıktı dediler . Sevk yapıp üniversiteside Hastanesi’ne yonlendirdiler . Başına gelen varmı acaba ne yapılıyor? Yardımcı olur musunuz lütfen
Safiyee42 NurgulE merhaba benimde cocugum yeni doğumca yaptılar saglık ocagından yüksek dediler sonra bidaha kan aldılar normal cıktı ilk 8 cıkmıs suan 3 dedi doktorumuz düşebiliyomus ben troit ilacı kullanıyorum cocuga ordan gecti diye düşünmüştük