Baldudak_Emirbeyimiz Linamommg Sıcaklığa, harekete göre değişiyor ama şu günlerde bı öğlen birde gece yatmadan yıkıyorum.
Fun Linamommg inanır mısın dün 4 kez yıkadım öğle akşam parktan gelince diğer ikisi de ev sıcak ve kedimiz var tüyler yapışıyo rahatlasın diye. 18 aylık 6 kez soksam hayır demez. Kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama sudan zarar gelmez 🙂
Linamommg Kizimmmmm aynen sabah uyanınca yıkıyorum cocuk yapıs yapıs rahatlasın dıye 😀 bırde oglen yemekde kırletırse kendını Funda-12 Baldudak_Emirbeyimiz AliEmir1103 Fun Slmnese 😀 Kadifemsii Littlemama ıkı uc defa yıkadım oluyo bazen dıyorum kı usuturmuyuö bu sıcak havadada sacma ysutmek ama ne bılım daha el kadarlar sonuxat suan sekız aylık kızm
Liyazynp Funda-12 yaşadıgınız yeri sıcaklığına göredir o bence ben vandayım mesala köyde günde bikere yıkıyorum yeterli oluyo ama çok nemli olan bölgelerde 3 4 kezde yikqnabilir çünkü fazla terletiyo
Slmnese Her uykudan uyanmasından sonra yıkıyorum sabah ve öğlen yani. Kaka yaptığında hep yıkarım banyoda. Yemekten sonra kendini çok pislediyse yine yıkarım. Akşam babası işten gelince banyoya girince bir de babasıyla girer baya yıkanıyor anlayacağınız ☺️
kaansmom Linamommg sabah kahvaltıdan sonra yıkayıp yatırıyorum akşam yatmadan tekrar yıkıyorum hem güzel uyuyor hemde isilik olmuyor
Linamommg Mom567 gul suyu ıle sılın bebegunızi pamuga dokup dazla gıydırme ve pısık kremı ne kulanıyosan o bolgeye sur hemen gecıyor
Slmnese Linamommg yok canım üşümez merak etme. He karşılıklı açık yerde kalırsa ceryan yapar öyle üşütür ama dikkat edersen bir şey olmaz
Kadifemsii Linamommg üşütmez canım esen yerde durmadıkça bende 2 kere yıkıyorum onun haricinde ihtiyaç duydukça yine yıkıyorum Çünkü çok terliyor yapış yapış oluyor Buda iyi değil
Nilaraa Linamommg banyo bizde uyku rutinine dahil 1 defa yikiyorum. Cok terleyip bunaldigini gordugumde biraz yuzunu basini kollarini islatiyorum
Bal-Kaymak Linamommg Genelde 3 oluyor. Çok terliyor yapıl yapış kendi de inanılmaz rahatsız oluyor. Ama fena alıştı kışın napcaz bakalım🙈