Seymakrpnr Kizlar ikinci aydayiz dun uc asi oldu ic gun yikanmayacak dendi bu sicakta ben bebegimi nasil uc gun yikamam var mi bi cozumunuz
Lizbon Mom544154 Hiç öyle sakınmadım açıkçası 🙅🏼♀️doğal ıslak mendil ile hep sildim onunla silmesem bile mustelanın temizleme sıvısını kullanmıştım
Birmuallime Seymakrpnr aşı yerine gelmeyecek şekilde nemli bezle silebilirsiniz 2 ay aşısı biraz uğraştıryor ateşini de takip edin sürekli
serebro Seymakrpnr ağız mendiliyle şampuanlı su yaparak silmiştim ama asi yerlerine su değmemesi çok önemli