Kızlar ya doğum yapalı 50 gün oldu ve bende hala ve hala yorgunluk bitkinlik halsizlik var vw sürekli uyumak istiyorum Gözlerim dalıyor yani varya bıraksalar sanırım bi kaç gün uyurum deliksiz yatarım yani bebeğime annem kayınvaldelm bakıyor yardımcı oluyorlar ama yine de bende bi böyle şeyler var sizdede oluyor mu bu oldu mu lojusalık desem oda geçti yani 🙄 bebeğime de annemler bakıyor ben anlamıyorum neden böyleyim