doğum yapalı 13 ay oldu. kırk kanamam 60 gün sürdü sonra 1 ay arayla regl oldum bazen uzadıgı olmustu arasının ama genel olarak düzenliydi. son 2 aydır gusül aldıktan 1 hafta 10 gün sonra adet oluyorum yada ara kanamam oluyo. doğru düzgün bi zamanı yok yani aralıkları çok az. tatile gidiyorum dönüş zamanına randevu buldum doktora gidicem ama asıl merak ettiğim şu; ben evlenmeden de böyle düzensizliklerim vardı pcos var cünkü, 2 sene doğum kontrol hapı kullanmıstım, evlenince bıraktım 4 yıl cocugum olmadı, kızıma da tedaviyle kavustum. yine hap verir diye çekiniyorum acıkcası yumurta tembelliği yapar diye, seneye 2. cocuğu düşünüyorum cünkü. sizce hapsız bi tedavi olur mu? kist yada miyomdan da korkuyorum aslında 😪