Arusdara sanırım sıcaklığından dolayı olmamıştır. Ayarlayamadığınız için olabilir. Süt bozuk olsa zaten kaynarken belli olur . Bu yapılan için bişey diyemem ama parmak kontrolu ayarlayamıyorsanız eğer, temassız ateş ölçeriniz varsa onlar ortam sıcaklığını da ölçer. Sütünüzün derecesini 45 dereceyken mayalarsanız kesin tutar. ♥️ Ben mayaladıktan sonra 5 dk 70 derede fırını ısıtıp şişeleri fırında agzı acık sekilde üzerinede süzgec koyarak 6 saat bekletip sonrasında buzdolabına alıyorum 5-6 saatte orda dinlenip mayalanıyor. Umarım işinize yarar ♥️ Sevgiler💕