AbsXxxl benim bebiş 2 aylık olacak haftaya bir haftadır gündüz uykularını düzenlemeye başladım ince bir örtüden kundak yapıyorum kucağımda biraz gezdirip emziğini ağzına veriyorum. Kayınvalidem ona büyük ince bir yastık yaptı elde tutmaya onu dizime koyup üstüne bebiş yatırıp dizlerimi hafif hafif oynatırken sohbet ediyorum kendi kendine dalıyor uykuya bu yöntemi deneyebilirsiniz😘 kundağı sadece uyku anında yapıyorum bebeği sakinleştirmede çok işe yarıyor elini kolunu oynatıp kendini uyandırmıyor 💙