Kız kardeşim lisans(4 yıllık) gıda teknolojisi okudu şimdi iş yarıyor kendine kiliste biriyle görüşmüşte adam sanayide bizim iş yeri demiş sorum şu sanayi denilen yer merkeze uzak mı ev kiraları nasıl eşyalı istiyor eşya alacak durumu yok çünkü yardımcı olursanız sevinirim