Anneler 4. Ay aşımızı olduk bebeğime kan Demir ilacına başlayacaktım ağzına damlatmaya çalıştım ama huysuzlandıgı icin bıraktım sonradan kustıgunda ağzından küçük küçük kan lekeleri geldi kusmukla acaba farkında olmadan damlattım mı yoksa aşıran dolayı mı çok korkuyorum yardımcı olur musunuz