Sedaergn Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu hala adet olamadm inanılmaz terliyorum hala. Bi tşörtü giymemle terlemem arasın5 dk şaşırdım kaldım artık. Varmı önerileriniz
Ozgezafer Sedaergn 9ay 5günlük kızım ve ben daha dün adet oldum aynı şekilde terleme şişkinlik beni mahvediyo
Sedaergn Ozgezafer hadi ya 9 aymı sizde beniö gibi çok terliyomudunuz afedersiniz iç çamaşırıms kadar terliyorum. Doktora hittinşz öi hiç
Sevnurr Ozgezafer Adet olduktan sonra karnınız indi mi peki. Benim az bi göbeğim kaldı hasta olduktan sonra gider diyolar da o yğzden merak ettim
Ozgezafer Sevnurr birazda olda şişkinlik gitti gibi bende doğumdan sonra hamile kaldığım kilodan 7 kilo fazla verdim ama hep karnım şişti inşallah tamamen gider
Kbrakrtlms Sevnurr Doğumdan 3. Ayımda oldum adet ve göbeğim indi gerçekten 2. Olduğum da daha da indi sanırım adet olmayınca şişkinlik oluyor
Elsaa 1 ay 25 gün once doğum yaptım ve 5 gün once adet oldum, süt vermiyorum ben oğluma belkede onun için oldu
Merve_kozz Sedaergn doğum yapalı 50 gün oldu lohusa kanamam da 15 gün sürdü geçen hafta adet gördüm ve hala devm ediyor nerdeyse 10 gün oldu
Minikbereninannesi Sedaergn Doğum yapalı 3 ay oldu 40 mi çıkana kadar adet gördüm ilk 20 gün normal adet gibi sonra leke leke oldum. Sonrasında hala adet görmedim lekelenme geliyor diyorum ki adet olacağım herhalde. Ama devamı gelmiyor
Zeyyy Sedaergn kızım tam 10 aylık olduğunda adet oldum terleme bi nebzede olsa azaldı ama eskiden ben hiç terlemyen biriydim doğumdan sonra değişti