Merhaba hanımlar,
Sezaryen doğum yaptım ve kızım 8 aylık olmak üzere. Hala adet olmadım. Ve üzerimde acayip bir şişkinlik hissediyorum. Normalde de 1 gün geciksem patlayacak gibi olurdum. Ayrıca sanki doğumdan sonra kilo vermedim de daha da şiştim gibi. Var mı böyle olan? Siz ne zaman oldunuz ve bu şişlik iniyor mu?