HeartShapedGlasses Bugün henüz ikinci günü ama açlıktan başım ağrıyor normal mi hep böyle başım ağrıyacak mı?
614408eoa HeartShapedGlasses bacm kndini neden ac brakıyon haffif ye eline bi salatalık al ye ne blim salata leblebi ac kalarak kas kaybedersin hic bise olmz artı spor da sart alıscaksın ama ac kalarak degl sen kndini zorluyn demek cok
HeartShapedGlasses 614408eoa diyetisyenin verdiği listeyi uyguluyorum ama spor yapamıyorum bebeğim var o spora fırsat vermiyor
Esraa- İlk zamnlar normldr bir kac güne o da geçer. Ama belliki kndinizi çok aç bırakıyorsunz. O da zamnla birden bire fazlasıyla almanıza neden olcaktır. Ara öğünlerinizi çoğaltabilirsinz. Mesela şekersiz türk kahvesi olur, bir elma olur, kuruyemiş..
HeartShapedGlasses benbirikimiyim diyetisyen eşliğinde yapıyorum sabah yeşil detoks gün içinde badem beyaz çay peynir ceviz akşam et veya baklagil ve salata tarzı