Burda kin öfke kusmaya ne gerek var pardon da? Ben de arada bir yiyorum acı bebeğe bağlı bence sıkıntısını görmedim ben bebekten yana korkmayın stresinizden daha çok etkileniyor bebek sonuçta🙃 benim bebeğim sarımsaklı yoğurt yiyince red yapmıştı istememişti iki üç güne geçmişti reddi☺️