Alpkk Lsyg pentiden almıştım saten ama uzun altti kışın kullanıyordum rahat kullanmıştım ama yazlik için şortlu kullanmadım
1ana1bebe Lsyg terletiyor yapışıyor, yazın tavsiye etmem, mevsimlik ve kışın daha rahat kullanırsınız
Melekkizimmzeynep Lsyg ilk bakar ve son bahar da rahat oluyor cnm haziran dan sonra eylüle kadar çok terletiyor malesef
irva Lsyg Ben severim böyle seksi saten şortlu takımları.😁 Terletmiyor bir tık kaliteli bir marka alınca sıkıntı da pek yaşanmıyor.
katipannne Lsyg ben aldığıma pişmanım leş gibi kokutuyor insanı dedim umarım eşime de kokmamışımdır böyle 😀😀😀😀
Deletedmom896 Lsyg Hayır yapmıyor efil efil geziyorsun tabi ben bol kullanıyorum genelde S ise M alıyorum
JackDaniels Lsyg victoria secret alırsan terletmiyor senelerdir kullanıyorum geçen günde üç takım aldım. Tabi dandik markalar için bişey diyemem sıcakta yakabilir🤣