__yesilgoz iznik bitiyor 1 hafta sonra başlıyorum ben de 😔sizin yine iyi benim 3.5 aylık olacak bebişim ,Allah’tan annem bakacak huyunu vs biliyor saatler de iyi ,süt izni de olacak ,Allah’ım evlatlarimizi korusun ,gelecek için, onlar için her şey 🌸yoksa yaşam şartları çok zor 😟