ecemeric hamileyken pek almadım ama kilolu hamile kaldım, aynıyız biz de öyle 3 ay oldu ama emzirmedigim için tüm kilolar kaldı ,tek başına olmuyor benim için zor diyetisyen eşliğinde gidiyorum haftada 3 kg vermişim yağdan 🙈daha başındayım ama çok iyi gidiyor ,bir de bebiş akşam uyuyunca evde egzersiz yapıyorum, yorulsak bile biraz fedakarlık ile bence sonucu güzel oluyor ,lesliee yapabilirsiniz you tube da videolar var 😊