drn5410 üç gün uğraştık veremedik idrar 🤣 ilkinde saatlerce bekledik, bütün gün laboratuvarın bahçesinde gezdi. Artık eve gidelim yaparsa getiririz dedik. Eve gider gitmez yaptı ama geri gidene kadar hepsi beze akmıştı. İkinci gün yine saatlerce bekledik laboratuvarın bahçesinde bu sefer yaptı ama kakayla birlikte yaptı kabul etmediler. Zaten hastaydı ishal geliyorum diyordu. Ertesi gün sabaha karşı uykusundan uyanıp kusunca bir de ishal olunca acile götürdük yine idrar torbası takıldı. O kadar serum yedi yine de yapmadı çişini 🤦♀️ İdrar torbasının yapışkanından tahriş olduğuyla kaldı. Allah sabır versin, inşallah bir an önce çişini yapar da rahat edersiniz.