Kuzeymen Arkadaşlar bebeğim 2 gündür hasta . Ateşini ne yaptımsa düşüremedim. 2 kere hastaneye götürdüm kanı idrarın temiz çok şükür . Ama ateşi düşmüyor ne yapsam bana fikir verin doktorlar hiçbişey demedi
Kuzeymen Buseasel8 evet verdim banyo yaptırıyorum ama hiç düşmüyor . Başkada bişeyş yok ama ateşi pldugu için çok halsiZ
Elifinannesiiii Bez ıslatıp koltuk altına yada eklem yerlerine koyabilirsiniz doktorum bana onu önermişti iyi geliyo canım eğer tutmuyorsa bezi omuz bölgesinden canını acıtmıcak şekilde bağlayabilirsin. Ben kullanmadığım ağız mendillerinden yapıyorum