Kuzeybabyy Oğluma yeni aldık son yatma seviyesinde. Merak ettiğim bu şekilde uyuduğunda boynu ağrır mı besafe markası
OncedenGurme Kuzeybabyy biz de casual goldfix aldık. Yatış seviyeleri benzer, 12 saat yolculuk yaptık huysuzlanmadı hiç uykuda
Lalin Kuzeybabyy kızımınki de besafe. O da böyle uyuyor. Gayet rahat ediyor. Ağrımaz boynu merak etmeyin. Kafasının düşmesini engelliyor bu şekilde
Kuzeybabyy OncedenGurme oğlumda rahatsız olmadı hani ama annelik işte dik gibi durunca bi acaba dedim 🤦🏻♀️
Kuzeybabyy Lalin ay çok sağolun içim içimi yedi kafası arkaya yaslı ama çenesi gögsüne değerek uyudu dedim acaba çok mu dik
Lalin Kuzeybabyy rica ederim 😉 dik değil merak etmeyin. Çocuğunuzu içiniz rahat oturtabileceğiniz üç markadan birini tercih etmişsiniz zaten.
Kuzeybabyy safakbakir besafe izi comfort x3 bizimki kemerli isofixli olanıda var çok araştırarak aldık ☺️
safakbakir Kuzeybabyy teşekkürler bilgi için, biz de bu modele bakıyorduk 😊 konforlu olması çok önemli, kızım pusette durmuyor şu an araba yolculuklarımız felaket 🙈 oto koltuğunda durur umarım
Deletedmom5455451 Oğlunuz kaç aylık maşallah çok tatlı birşeu olmaz onlar destekliyor zaten ve çocuklara göre ayarlanmış
Kuzeybabyy safakbakir iki gün ağladı normal ama sıkışık rahat edemiyor istediği gibi ama sonra alıştı 🙂
Kuzeybabyy Lalin evet onun için en. İyisi olsun dedik canı söz konusu sonuçta. Çok teşekkür ederim ☺️