seyma_YA ay kıyamam. Isırıyor zehir bırakıyor oraya kaşınmaz mı hiç. Alın alın İncia en doğalı bebekler için. Çok iyi koruyor. Ben 2 gece de 1 gece sürüyorum. Bir dolu bir boş. Sabah da kalkınca yıkıyorum. Ellerine sürmeyin ağzına götürüyorsa. Kolları bacakları ayakları sürün akşam