Merhaba hanımlar pazartesi günü akşama doğru 3 aylık bebeğimin hafif ateşi vardı. Duş aldırdım calpol verdik ve biraz düştü. Gece aniden ateşi 38 olunca acile gittik doktor hafif boğaz enfeksiyonu var dedi ve antibiyotik verdi fakat bebeğimin ateşi dün sabah 39.2 oldu. Hemen hastaneye gittik. Testler yapıldı ve idrarda enfeksiyon olduğu söylendi. Doktor cefaks isimli bir antibiyotik verdi. Bebeğime dün akşam ilk kez içirdikten bir süre sonra kustu. Bu sabah tekrar içirmeye çalıştım bir damla kadar yuttu ve tekrar kustu. İlacı vermeyi kestim. Ama şimdide yüüzü ve boynunda küçük kızarıklıklar çıktı ilk isilik olduğunu düşündüm ama gittikçe artıyor ne yapmalıyım? İlaçtan olabilir mi?