Defneninannesi1108 Prenseslinam Bence cok gereksiz bisey günlük sütten 10 dk da yapabilirsiniz yogurt.
ozgekzy Prenseslinam ben dolaptan tefalin 2 litrelik olanını aldım 250 TL ye çokta memnunun sıfırı 1000 TL nin üstünde verilmez o para bence temiz bi ikinci el bulursunuz bence dolapta bi sürü var 👍
Prenseslinam Miniknur güzel mi peki nerden aldiniz birde ben 2.el uygulamalarinada baktim guvenemedim.
Miniknur Prenseslinam A101 in uygulamasından:) komşum aldı çok memnun bende aldım. Ama süt alamadım bi türlü. Normal sütle yaptım onla bile tuttu gibi :) ben 2. El almam böyle şeylerde. Ne kadar temiz olursa olsun içim kaldırmaz. Nereye kondu ne yapıldı. Herkesin temizlik anlayışı aynı değil
Defneninannesi1108 Prenseslinam sütü koy tencereye ısıt. Parmagını koy 7 sn dayanabiliyosan iyi. Biraz parmagını yaksın süt. 1 litreye bi corba kasıgı yogurt koy. Ben kucük tencereye mayalıyorum. Aksam mayala sabah dolaba koy 1 gün kalsın dolapta. Sonrası taş gibi.
Tosbiginannesiii Prenseslinam en fazla 3 kere kullanmisimdir kutusunda duruyor kullanmadigim icin hijyen konusunda için rahat olsun ne kadar titiz biri olduğumu Allah biliyor. Fiyati 60 tl kiwiin 1 litrelik yogurt makinasi
Deletedmom5284 Sinbo kullanıyorum Kova tipli olandan, memnunum, ikinci elide işinizi görür bendeki baya eski anmem vermişti rengi mengi soldu çürüdü ama yoğurdu taş gibi oluyor
Prenseslinam Tosbiginannesiii o buyuk olanlari diyorsunuz ama onlarin ici plastik o yuzden tercih etmedim