Atacan27 Oğluma mustela kullanıyorum bitmek üzere bize iyi gelmedi saçları kurudu başka sağlıklı güvenilir ne var en zararsızdan
Erdmalprshn Atacan27 biz la roche posay lipikar gel lavant kullanıyoruz doğduğundan itibaren cok da memnunuz 🥰
denizanasi3 Uni baby göz yakıyor ya ben sevemedim. Görkem karmanın kendi markası olan gorkito bebek sampuanını kullanıyorum cok memnunum
henzaagizceylann Atacan27 bübchen var o da güzel papatya özlü güzel kokuyor ve zararsız tavsiye ederim
Paramedikk_ Atacan27 nivea kesinlikle harika ben mustela avokado özlü kullanıyorum bitince niveaya gecicem sabun falan nivea kullanıyorum pamuk gibi yapıyor bide cildini nemlendiriyor
baloglus Atacan27 Bende sadece mustela ve minoris kullandım. Mustela iyi gelmediyse minorisi de tavsiye ederim.