Arkadaşlar bebeğim 3+6 günlük özellikle gündüz uyutuyorum ama iki dk da bir beş dk da bir sıçrayıp uyaniyo ve uyku kalitemiz sıfır bu şekilde 30 dk anca uyur belki de uyumaz. Böyle olan anneler var mı ve geçiyor mu bu şey cnku bebeğim uykusuz tüm gün 😔çok üzülüyorum